農業メモ

よい気分になるものを選ぶ。めざすのは、やわらいでいる体、わらっている呼吸、やすらいで受け取る心、楽しんでいる生活。

BenjaminFulford 2024 9/20

 

AGE IS NOT IN YOUR DNA

年齢は DNA にはありません

Aging is a program of mind control. It is a lie that people die of old age because there is no "age" for our DNA in cells.

The cells in our bodies are constantly renewing themselves, even in older people.

老化はマインド コントロールのプログラムです。細胞内の DNA には「年齢」がないので、人は老齢で死ぬというのは嘘です。

私たちの体の細胞は、高齢者であっても常に再生しています。

There are many errors in cell reproduction, but there is always a biological-emotional reason for our death.

細胞の再生には多くのエラーがありますが、私たちの死には常に生物学的・感情的な理由があります。

It is not so easy for a person to die until the heart and lungs stop working.

People don't die of old age or disease, people die of their emotional conflicts that have led to this aging and later death.

心臓と肺が機能しなくなるまで、人が死ぬのはそう簡単なことではありません。

人は老齢や病気で死ぬのではなく、老化とその後の死につながる感情的な葛藤で死ぬのです。

There is no age for our DNA, we create boundaries with the years our bodies die.

Aging comes from negative thinking and a low vibrational state of dominance.

私たちの DNA には年齢というものはありません。私たちは、体が死ぬ年数で境界線を作ります。

老化は、ネガティブな思考と低い振動の支配状態から生じます。

If we do not have the limited belief that it is normal to grow old, we will not grow old, or at least not at such a rate that aging is "normal".

年を取るのは普通だという限定的な信念がなければ、私たちは年を取ることはないでしょう。少なくとも、老化が「普通」であるほどの速度で年を取ることはないでしょう。

その理由は、

This is because

- our skin regenerates every 3 months

- blood every 6 months

- the lungs are renewed every year

- the liver heals in 18 months

- the brain completely renews its cells every 3 years

- the skeleton regenerates completely in 10 years

- every muscle and tissue regenerates in 15 years

- even our personality renews itself every 7 years

- 皮膚は3か月ごとに再生します

- 血液は6か月ごとに再生します

- 肺は毎年再生します

- 肝臓は18か月で治癒します

- 脳は3年ごとに細胞を完全に再生します

- 骨格は10年で完全に再生します

- すべての筋肉と組織は15年で再生します

- 私たちの性格さえも7年ごとに再生します

We have to ensure our regeneration by all means - food, air, water that we bring and above all thoughts and information about ourselves.

A secret that has been carefully kept from us is that our DNA contains no data about our ageing.

私たちは、あらゆる手段を使って再生を確実にしなければなりません。私たちが持ち込む食べ物、空気、水、そして何よりも自分自身についての考えや情報です。

私たちから慎重に隠されてきた秘密は、私たちのDNAには老化に関するデータが含まれていないということです。

The aging program is created solely by us in our minds, through our beliefs and convictions gained in the environment we were born, raised and live in.

老化プログラムは、私たちが生まれ、育ち、暮らしている環境で得た信念や確信を通じて、私たち自身の心の中でのみ作られます。

We are so ingrained to believe that this is a normal way to live, age and die.

Fortunately, the reality for us is quite different. It's no secret that when we are lost in the past, we are always looking to the future.

私たちは、これが生き、老い、死ぬための普通の方法だと信じるように染み付いています。

幸いなことに、私たちの現実はまったく異なります。私たちが過去に迷っているとき、常に未来に目を向けていることは秘密ではありません。

And it's actually important to leave the past behind and move forward, live and change the present in your mind.

そして、過去を捨てて前進し、心の中で現在を生き、変えることが実際に重要です。

The best channel ever:

これまでで最高のチャンネル:

https://t.me/BenjaminFulfordJ ✅️